ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU
Standardowo każde zamówienie jest realizowane do 3 dni roboczych. Ten czas może wydłużyć się do 7 dni roboczych o czym informujemy nabywcę. Termin wysyłki liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia.
Przykładowo: jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Święta wypadające w tygodniu pracy, nie są wliczone do terminów wysyłek.
KSIĘGOWANIE PŁATNOŚCI
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu tj. zaksięgowanie środków na naszym koncie.
W przypadku płatności za pomocą systemu Przelewy24, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie około 40 minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest w pełni automatyczny.
W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia i ustalenia terminu odbioru.
CZAS DOSTAWY
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
Dla Poczty Polskiej: do 7 dni roboczych
TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = CZAS KSIĘGOWANIA ZAPŁATY + TERMIN WYSYŁKI + CZAS DOSTAWY
PAKOWANIE
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie grupujemy dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą. Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu (szczegółowa informacja w zakładce Bezpieczeństwo).
STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto – status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta – sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
WYSYŁKA
- Dostawa Towaru do Konsumenta jest odpłatna. Sprzedawca może w ramach promocji udostępnić bezpłatną dostawę lub obniżyć jej wysokość. Stosowna informacja dostępna jest na stronie Sklepu internetowego na karcie danego produktu jak i w trakcie składania zamówienia.
- Koszty dostawy Towaru są następujące:
- przedpłata 15 zł
- za pobraniem 18 zł
- odbiór osobisty w siedzibie firmy – bezpłatnie
- zamówienia przekraczające kwotę 250 zł zostają wysyłane na koszt xmil.pl
PŁATNOŚCI
- Konsument może wybrać następujące formy płatności za Towar:
- przelew na poniżej wskazany numer rachunku bankowego Sprzedawcy,
- płatność kartą kredytową lub przelewem ekspresowym za pośrednictwem systemu Przelewy24,
- płatność przy odbiorze,
- Zapłaty przelewem należy dokonać na podany rachunek bankowy:
Bank: Santander – konta: 86 1090 1825 0000 0001 4157 6348